آشنایی با سامانه مودیان  

در مقاله امروز قصد داریم راجع به سامانه مودیان و یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری متصل به این سامانه اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم. در ابتدای بحث جا دارد کمی پیرامون سامانه مودیان با همدیگر صحبت کنیم. سامانه مودیان، یک سامانه برخط می‌باشد که توسط سازمان امور مالیاتی کشور راه اندازی شده است. مالیات‌های مشمولین، توسط این سامانه آنلاین قابل بررسی و دریافت است. صاحبان مشاغل در صنف‌های گوناگون باید پایانه‌های فروشگاهی خود را به این سامانه متصل کنند. این الزام در قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان به وضوح مطرح شده است. اشخاص حقوقی یا به بیانی ساده شرکت‌ها نیز ملزم به اتصال به این سامانه هستند.

با توجه به مقررات وضع شده در این زمینه، مودیان مالیاتی بعد از این که اطلاعات خود را در سامانه ثبت کردند، باید صورت حساب‌های خود را به شکل الکترونیکی صادر کنند. هم‌چنین اگر یک واحد صنفی مستقیما با مصرف کنندگان نهایی و مشتریان ارتباط داشته باشد باید دستگاه‌های کارت خوان یا درگاه‌های پرداخت آنلاین خود را به سامانه مودیان متصل کند. این سامانه امکاناتی را در اختیار مودیان مشمول قرار می‌دهد که موجب تسهیل امور آن‌ها می‌شود. مشمولین می‌توانند به راحتی و با کمک سامانه عملیات الکترونیکی امور مالیاتی، از امور مالیاتی خود آگاه شده و تکالیف قانونی‌شان را به انجام برسانند. در ادامه قصد داریم شما را با نرم افزار واسط مودیان آشنا کنیم.

معرفی نرم افزار (افزونه) واسط مودیان

یکی از چالش‌هایی که معمولا صاحبان مشاغل، سازمان‌ها، کارفرماها وعلی الخصوص حسابداران، با آن مواجه هستند، بحث اتصال به سامانه مودیان است. در صورت عدم اتصال به این سامانه پیامدهای منفی نظیر جریمه یا تبعیض مالیاتی ممکن است پیش بیایند. بنابراین ما ساده‌ترین مسیر را برای اتصال مجموعه شما به این سامانه طراحی نموده‌ایم. با اتصال به این سامانه به راحتی می‌توانید با رعایت مشمولیت‌های مالیاتی خودتان، از معافیت‌ها و تخفیف‌های مالیاتی بهره مند شوید. ما این اتصال آسان را از طریق نرم افزار واسط مودیان امکان پذیر کرده ایم. تیم برنامه نویسی ما با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها و بهره‌مندی از دانش فنی روز نسبت به طراحی این نرم افزار واسط سامانه مودیان اقدام کرده‌اند. صاحبان مشاغل، مدیران مالی و حسابداران می‌توانند تحت ویندوز یا تحت وب از این نرم افزار استفاده کنند. بدین طریق به راحتی می‌توانید صورتحساب الکترونیکی ارائه شده را به سامانه مودیان ارسال نمایید.

مزیت‌های استفاده از واسط سامانه مودیان

اتصال به سامانه مودیان با استفاده از نرم افزار واسط مودیان از بی دردسرترین راه‌های ارسال صورتحساب‌های الکترونیکی به سامانه است. علاوه بر این، نرم افزار یا افزونه واسط مزیت‌های دیگری هم دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم. برای مثال قیمت این نرم افزار بسیار مقرون به صرفه است و در عین حال از نظر کیفی خدمات قابل توجهی را به شما ارائه می‌دهد. رابط کاربری این افزونه بسیار آسان و قابل فهم است. بدین جهت نیازی به دانش تخصصی یا مهارت به خصوص برای کار با آن ندارید. به سادگی و در طی زمانی کوتاه می‌توانید صورتحساب‌های خود را ارسال نمایید.

هماهنگی صورتحساب‌های الکترونیکی مجموعه با سامانه مودیان تا حد زیادی سرعت عملکرد شما را افزایش می‌دهد. معمولا یکی از نگرانی‌های صاحبان کسب و کارها و مجموعه‌های کوچک و بزرگ، امنیت و حفاظت از اطلاعات است. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که انتقال اطلاعات و ذخیره سازی آن‌ها در نهایت امنیت توسط نرم افزار انجام می‌پذیرد. یکی از مزیت‌های ویژه نرم افزار واسط این است که از قابلیت چند پلتفرمی بودن برخوردار است. می‌توانید از این نرم افزار بر روی سیستم‌ها و دستگاه‌های پرتابل یا قابل حمل استفاده کنید. در واقع این آزادی عمل به شما داده می‌شود تا در هر جا که هستید، صورتحساب‌های الکترونیکی مجموعه خود را به سامانه مودیان مالیاتی ارسال و به تکالیف خود عمل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *