چرا هشت ؟

برای ارسال صورت حساب های فروش به سامانه مودیان نرم افزار های بسیاری در بازار هستند. ما در این مقاله بررسی خواهیم کرد که چرا نرم افزار واسط سامانه مودیان هشت را انتخاب کنیم.

صفحه اصلی نرم افزار سامانه مودیان هشت
محیط نرم افزار سامانه مودیان هشت

طراحی زیبا و کاربر پسند

کاربران نرم افزار چون وقت زیادی از زمان کار اداری خود را پشت سیستم نشسته اند و با نرم افزار کار می کنند، این مورد حائز اهمیت است که نرم افزار محیطی زیبا و آرامش بخش داشته باشد که کاربر از کار کردن خسته نشود و علاقه به کار با نرم افزار و کارهای اداری داشته باشد .

نرم افزار واسط سامانه مودیان هشت توسط طراحان حرفه ای طراحی شده است. به گونه ای که زیبایی و چشم نوازی را در برنامه اعمال کرده اند.

راحتی کار با نرم افزار

اکثر نرم افزارها طوری هستند که کار با آنها مشکل و نیاز به آموزش های متعدد دارد . راحتی کار با نرم افزار یکی از مهمترین شاخص های یک نرم افزار به شمار می رود. سختی کار با نرم افزار و پیچیدگی آن به مرور باعث خستگی کاربر می شود . در کارایی و موثر بودن کارمند اثر منفی میگذارد .

تیم هشت قبل از طراحی نرم افزار را بررسی کرده و نرم افزار را طوری طراحی کرده که کاربر بدون دانش کامپیوتری میتواند با نرم افزار به راحتی و حتی بدون آموزش کار کند.

انتقال اطلاعات از اکسل

مهمترین دغدغه کاربران این است که بعد از نصب نرم افزار چطور تعداد زیاد اطلاعات را وارد نرم افزار کنم ؟

نرم افزار هشت این امکان را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند از نرم افزار حسابداری خود یک خروجی فایل اکسل بگیرند و در داخل نرم افزار هشت آن را وارد کنند اعم از اطلاعات کالا ، اشخاص یا همان طرف حساب ها و اطلاعات صورت حساب .

این امکان طوری طراحی شده که نیاز به قالب خاصی ندارد و میتوان با هر نوع خروجی فایل اکسل آن را وارد نرم افزار کرد.

7 الگوی صورت حساب سامانه مودیان

سامانه مودیان برای ارسال صورت حساب دارای 7 الگو است که عبارتنداز :

1- فروش 2- فروش ارزی 3- طلا و جواهر و پلاتین 4- قرارداد پیمانکاری 5- قبوض خدماتی 6- بلیط هواپیما 7- صادرات

نرم افزار هشت از تمامی الگوها پشتیبانی میکند و با تمام الگو ها می توان صورت حساب ارسال کرد.

ارسال آسان صورت حساب

یکی دیگر از دغدغه های کاربران ارسال صورت حساب به سامانه مودیان است که هشت این کار مشکل را راحت انجام می دهد. کاربر می تواند بدون دانش کامپیوتری و حسابداری فاکتور را به راحتی ثبت کند. نرم افزار هشت تمامی محاسبات سامانه مودیان را به صورت اتومات انجام می دهد و کاربران میتوانند بدون مشکل صورت حساب خود را ارسال کنند.

کلید خصوصی و عمومی سامانه مودیان

برای ارسال صورت حساب به سامانه مودیان نیاز است که یک فایل کلید خصوصی و عمومی داشته باشیم . نرم افزار هشت این کلید خصوصی و عمومی را در داخل خود برنامه ایجاد میکند .

شناسه یکتا کالا و خدمت

هر کالا یا خدمت در سازمان امور مالیاتی کشور دارای یک شناسه منحصر به فرد است که از طریق سایت stuffid.tax.gov.ir در دسترس می باشد.

نرم افزار واسط سامانه مودیان هشت این شناسه ها را در داخل برنامه در دسترس کاربران قرار می دهد تا به راحتی بتوانند بین حدود 700 هزار کالا و خدمت جستجو کنند و شناسه کالا و خدمت خود را پیدا کنند.

استعلام کد اقتصادی اشخاص و شرکت ها

در نرم افزار واسط سامانه مودیان هشت این امکان فراهم شده است که از داخل برنامه کاربران بتوانند استعلام پرونده مالیاتی را دریافت کنند. با داشتن کد اقتصادی سایر اطلاعات مانند نام و کد پستی و آدرس را دریافت کنند.

پشتیبانی متعهدانه

تیم پشتیبانی نرم افزار هشت همیشه در کنار کاربران بوده و تا ارسال صورت حساب موفق آنها را یاری می کند. تمام سوالات نرم افزاری و مربوط به سامانه مودیان پاسخ می دهند تا کاربران با خیال راحت بتوانند با سامانه مودیان کار کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *